Brașovul, promovat pe piața poloneză
Destinația turistică Brașov a fost promovată zilele acestea pe piața poloneză, în cadrul uneia dintre cele mai importante manifestări de profil din această țară.
Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului din județul Brașov a participat în perioada 15 – 17 octombrie, la cea de-a 26-a ediție a târgului internațional de turism “Tour Salon” Poznań (Polonia), în standul Autorității Naționale pentru Turism.
Pe lângă materialele tipărite, vizitatorii și expozanții au putut viziona și două scurte filme de promovare oferite de artistul fotograf, Claudiu Păduroiu.
În stand a fost prezentă Doina Nistor, un meșter popular din Brașov care realizează păpuși de colecție, din material textil, îmbrăcate în costume tradiționale românești.
Prezența la această manifestare se înscrie în campania de promovare a României ca destinație turistică și asigură o bună difuzare a informației despre oferta turistică din țara noastră, pe întreg teritoriul Poloniei.
Polonia este o piață dinamică, în creștere, reprezentând o oportunitate foarte bună pentru România în special pe segmentul turism activ și de aventură, turism cultural și circuite. Principalele destinații căutate de turiștii polonezi care călătoresc în România sunt orașele din Transilvania (Brașov, Sibiu, Sighișoara), Maramureșul și Bucovina, Delta Dunării și Munții Carpați. În perioada ianuarie – iulie s-au întregistrat de 194.863 sosiri ale turiștilor polonezi la punctele de frontieră, conform Institutului Național de Statistică.
România a fost prezentă la Tour Salon cu un stand de 50 mp în care au fost prezentate, pe lângă APDT Brașov, 7 firme românești, care promovează circuite culturale, city break, turism activ și de aventură, sejururi la Marea Neagră, precum și oferte de iarnă.
VIZIUNE, STRATEGIE, ACŢIUNE
Misiunea noastră este de a sprijini dezvoltarea locală şi regională prin aplicareaprincipiilor dezvoltării durabile.