Asociația de Promovare și Dezvoltare a Turismului din Județul Brașov - APDT, în cooperare cu Consiliul Județean Brașov, Agenția de Dezvoltare Durabilă a Județului Brașov și Agenția de comunicare Firestarter au dezvoltat noul brand turistic al Brașovului “Brașov BE.LIVE IT”, brand promovat cu ocazia Târgului Internațional de Turism de la Berlin (martie 2009).
Continuând tradiția de peste 100 de ani a industriei turistice locale, Brașovul și-a propus să își dezvolte prin noua sa strategie de brand o imagine solidă ca destinație turistică la nivel internațional. Conceptul de promovare s-a bazat pe un proces de cooperare cu experți internaționali în domeniul ecoturismului și al turismului cultural și consultări cu istorici, etnografi, specialiști în marketing și comunicare.
În cadrul Târgului Internațional, Brașovul a fost prezent în Standul Oficial al României cu o suprafață de expunere generoasă. De asemenea, o parte a programului artistic desfășurat la standul României a fost asigurat de către județul Brașov: patru artiști de muzică populară au interpretat cântece tradiționale reprezentative pentru județul Brașov, iar o artistă brașoveană a confectionat și expus păpuși tradiționale. În cadrul serii românești au fost de asemenea degustate produse culinare tradiționale din județul Brașov.